ramowy rozkład dnia


700 – 800

Schodzenie si─Ö dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne s┼éu┼╝─ůce

realizacji pomys┼éów dzieci.

800 – 835

Zabawy integruj─ůce grup─Ö. ─ćwiczenia ogólnorozwojowe

(np. rozwijaj─ůce percepcj─Ö wzrokow─ů i s┼éuchow─ů, grafomotoryk─Ö).

Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.

Zabawa ruchowa.

835 – 845 Przygotowanie do ┼Ťniadania.

845 – 900 ┼Üniadanie.
900 – 1015 Realizacja zada┼ä edukacyjnych poprzez zaj─Öcia z ca┼é─ů grup─ů.
1015 – 1145

Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub sali,

zabawy ruchowe.

1145 – 1200 Przygotowanie do obiadu.
1200 – 1230 Obiad.
1230 – 1430 Le┼╝akowanie.
1430 – 1445 Przygotowanie do podwieczorku.
1445 – 1500 Podwieczorek.
1500 – 1730

─ćwiczenia indywidualne z dzie─çmi, dostosowane do ich mo┼╝liwo┼Ťci.

Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej

(ewentualnie czytanie fragmentów ksi─ů┼╝ek). Zabawy dowolne wed┼éug

zainteresowań dzieci.